Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Καταγγελία για θάνατο αστέγου στην Αθήνα και απαντήσεις (φωτο)


Το γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες η είδηση για τον θάνατο ενός αστέγου στην Αθήνα από το κρύο. Την πληροφορία αυτή παραθέτει επωνύμως ο ιατρός και κάτοικος της περιοχής του κέντρου,  ψυχίατρος κ. Δημήτρης Παπαδημητριάδης ενώ την ίδια ώρα η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αθηναίων κ. Νέλλη Παπαχελά σε δημόσια ανάρτησή της αμφισβήτησε το γεγονός.

Δείτε τι αναφέρει η επώνυμη καταγγελία του κ. Παπαδημητριάδη, όπως δημοσιεύτηκε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook:

Παρά τις επανειλημμένες ενοχλήσεις μου προς το ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ και τις αναρτήσεις μου στο προσωπικό προφίλ μου https://www.fb.com/papadimi, με τη συμμετοχή της Αντιδημάρχου κας Νέλλης Παπαχελά στο σχετικό διάλογο, τελικά ΣΥΝΕΒΗ το ΜΟΙΡΑΙΟ: παραμονή πρωτοχρονιάς: ΑΣΤΕΓΟΣ απεβίωσε στο κρύο του κέντρου της Αθήνας.

Τις προηγούμενες ημέρες, προς της έλευσης του χιονιά στην Αθήνα, έκανα συγκεκριμένες εκκλήσεις προς τον Δήμο Αθηναίων να φροντίσει τους αστέγους στο κέντρο της πόλης, επισημαίνοντας ότι βρίσκονται σε άμεσο Κίνδυνο Αυτοπαραμέλησης, λόγω και συνοδών προβλημάτων ψυχικής υγείας. Στις εκκλήσεις μου απάντησε δημόσια στον τοίχο μου η Αντιδήμαρχος καθώς και η Πρόεδρος του Κέντρου Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων, με τη θέση ότι “…οι άστεγοι αρνούνται να φιλοξενηθούν σε εσωτερικούς χώρους”.

Επισήμανα στις εκπροσώπους του Δήμου ότι οι άστεγοι του κέντρου δήλωναν πρόθυμοι σε εμένα να φιλοξενηθούν και αρνούνταν ότι έχουν λάβει ενημέρωση, κουβέρτες και φαγητό από το Δήμο, με την εξαίρεση του sleeping bag του Ερυθρού Σταυρού.

Η αντιδήμαρχος του Δήμου Αθηναίων έφτασε να διαψεύσει νωρίτερα σήμερα στον τοίχο μου τη δημοσιευμένη σε αρκετές ιστοσελίδες είδηση ότι ΠΑΡΑΜΟΝΗ πρωτοχρονιάς άστεγος απεβίωσε στο κέντρο. Καθυβρίζοντας, επίσης, τους ενεργούς πολίτες που διαμαρτυρήθηκαν ως “ο κάθε πικραμένος”.

Εγώ όμως το διασταύρωσα, δυστυχώς, και προσωπικά: Το ΕΚΑΒ δέχτηκε κλήση στις 08:35 σήμερα από την οδό Αρμοδίου στο κέντρο της Αθήνας. Πρώτα έφτασαν μηχανές του ΕΚΑΒ και κατόπιν ασθενοφόρο. Ο άστεγος διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο ΣΩΤΗΡΙΑ όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του επίσημα.

Ως πολίτης του κέντρου, εκφράζω την ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ μου απέναντι στη Δημοτική Αρχή και την καλώ να αναλάβει τις ευθύνες της για την άστοχη και τουλάχιστον αναποτελεσματική διαχείριση και πολιτική επί του ζητήματος των αστέγων στο κέντρο της ιστορικής Πρωτεύουσας της χώρας.

Οι αναρτήσεις στην προσωπική σελίδα του κ. Παπαδημητριάδη ΕΔΩ

anartisi-1-papadimitriadis

Το σχόλιο της κ. Νέλλης Παπαχελά

papaxela

πηγή
http://www.aftodioikisi.gr/parapona_sto_dimarxo/katangelia-gia-thanato-astegou-sto-kentro-tis-athinas-kai-oi-apantiseis-foto/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ